Провідна ідея блока керування — інтуїтивна система з придінням уваги швидкості та простоті монтажу, де кількість вбудованих функцій підходить для більшості автомобілів.
Універсальність блока керування підкреслює також кількість груп автомобілів, для яких він розроблений, а саме: послідовний впорскування, напівпослідовний, «fullast».
Функціональність:
- нова платформа обладнання на основі 32-бітного процесора,
- можливість додавання нових програмних функцій,
- нова інтуїтивна програма обслуговування на ПК із прозорим відтворенням параметрів простота калібрування,
- можливість запуску без блока керування в демонстраційному режимі,
- комутатор із вбудованим зумером зі спрощеним способом монтажу — для під'єднання потрібно лише 3 дроти.
- новий компактний пластиковий корпус, що витримує темп. від -40 до +140 °C, стійкий до впливу вологи.
STAG 200 GoFast не вимагає під'єднання сигналу запалювання, що неабияк скорочує час встановлення. Спрощення також було введено в процес розрахунку обертів на основі часу впорскування — немає потреби під'єднати дроти з імпульсами обертів. Під'єднання комутатора також стало простішим, оскільки воно обмежено тільки до 3 монтажних дротів.
Простота калібрування:
- всі функції розташовані на двох панелях, і немає потреби перемикатися між закладками,
- вбудована функція осцилоскопа
- після від'єднання дроту зв'язку з ПК, блоу керування сам виконує відновлення передавання даних.
Програмні можливості:
- Нагадування про огляд ГБО
- Перегляд параметрів роботи на осцилоскопі
- Карта часу впорскування бензину 2D
- Режим роботи — паливо CNG
- Фільтр сигналів обертів двигуна
- Робота з різними типами керування впорскуванням (стандарт, подвоєння)
- Тип двигуна — стандарт і турбо
- Зневоднення MazdaTM — (у нас назва «розумне обслуговування повторного впорскування палива»)
- Поріг вимкнення повторного впорскування палива
- Вбудовані корекції температури та тиску газу
- Підігрівання газових форсунок
- Карта корекції від температури газу
- Зниження тиску редуктора у разі cut-off (опороження)
- Встановлення допустимої кількості аварійних пусків
- Звукова індикація, що інформує про запуск в аварійному режимі
- Теплий пуск
- Карта коригування від тиску газу
- Автоматичне настроювання вказівки рівня газу
- Опція «відденіння на холодному двигуні» — обмеження максимального часу впорскування на холодному двигуні (VAG)
- Виявлення помилки датчика тиску газу
- Автокалібрування — опція «все одночасно»
- Карта коригування від температури редуктора
- Заморожені рамки для помилок блока керування
- Візуалізація комутатора в діагностичній програмі
- Відомості про автомобіль і ГБО
- Дошка бензину (доливання бензину)
- Автоматичний підбір множника
- Зчитування обертів на основі імпульсів упорскування бензину
- Виявлення дефекту та перевантаження електроклапана
- Тест виконавчих елементів: форсунки, електроклапан, зумер
- Опції зміни послідовності впорскування
- Опція valvetronic, start&stop, multiair